Mycket att göra

Det är mycket att göra nu innan jul därmed var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen.
Har hunnit med att binda en dörrkrans på Kåsjögården, varit på kortkurs hos kortmakarna. Ett kort till en kollega som gifte sig i lördags har jag hunnit med.
Dagen innan första advent var jag på årets första glöggparty, altrade en tändsticksask till värdparet.

Både lördag och söndag var vi på julmarkander. Lördags var det Jonsereds IF som hade marknad, ja det var fler i julmarknader i Jonsered men de gick vi inte på, barnen ville hem. I söndags var det dags för Porhälls scoutkårs årliga julbasar sedan åkte jag och min dotter in till Kronhusbodarnas julmarknad. Köpte lite godis och lyssnade på Göteborgs domkyrkas gosskör.

Snart är det lucia och julen närmar sig allt mera. Julklapparna börjar bli färdiga, kalendrarna jag håller på med är snart helt färdiga. Till helgen blir det riktigt julstök med pepparkaksbak och godisbak samt julpynta hemmet. Granen får vänta en vecka till.


Kommentarer
Postat av: maria

ja julgranen tycker jag får vänta.. den ska ju inte in förrän 23e ju :)

2009-12-07 @ 21:08:22
URL: http://olersmaria.blogspot.com
Postat av: Morfen

Tack för kommentar hos mig.

Vilken mysig december du haft så långt! Julmarknaderna i Jonsered har jag missat, jag älskar sånt. Läser inte tidningen tillräckligt noga antagligen. Ska se om vi kan få ihop energi till ett besök på Liseberg (som du förstod alldeles rätt har jag varit sjuk länge - över ett år.. lite drygt är det!)Skickar många julkramar till dig! /Anna

2009-12-16 @ 21:15:21
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Morfen

Tack för kommentar hos mig.

Vilken mysig december du haft så långt! Julmarknaderna i Jonsered har jag missat, jag älskar sånt. Läser inte tidningen tillräckligt noga antagligen. Ska se om vi kan få ihop energi till ett besök på Liseberg (som du förstod alldeles rätt har jag varit sjuk länge - över ett år.. lite drygt är det!)Skickar många julkramar till dig! /Anna

2009-12-16 @ 21:16:13
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0