Scrapp mara

I lördags var jag på scrapmara på pappersakademin i Partille. Det var som vanligt väldigt trevligt. Det var den sista maran i den lokalen.  Affären på kyrktorget skall hon lägga ner och kanske flytta till mindre lokaler för att kanske fortsätta med scrapp träffar och kurser, jag hoppas att hon fortsätter med träffarna för det är väldigt trevligt.

Måndag är min lediga dag och jag gjorde någto ovanligt, efter att jag lämnat pojken i skolan gick jag hem och la mig. Sov i 2½ timma och jag känner mig pigg och fräch efteråt. Helt otroligt brukar bli väldigt seg och orkar ingenting. Nu är jag igång och bakar bullar och bröd. Det är kalas på lördag för dottern som fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0