Lite julkort

Idag när jag vaknade kändes halsen inte bra, lite seg och ont i huvudet. Var ändå tvugen att bege mig in till stan, barnen behöver större skridskor så det blev en tur till snabben. Jobbets gitarr behövde en ny sträng så det blev ett besök på mugg, två ställen med riktigt serviseinriktade personal. När jag ändå var i stan fick det bli en tur till In-ex, behöver en ny skärmaskin, köpte den större fiskars, är väldigt nöjd med det köpet.


Fick lite motivation nu i kväll till att göra lite jukort. Surfade runt i lite bloggar och fick inspiration. Det är många som gör fantastisa konstverk, själv är jag långt ifrån så duktig.

Gjorde ett prov på inbjudningskort till Elinors kalas. Det som fattas är texten som min man får skriva ut på jobbet eftersom vi inte har någon skrivare hemma. Funderar på att sätta i öljetter i istick kortet och ett litet snöre att dra upp kortet med men först måste jag ha verktyg till det. Det får jag införskaffa imorgon på Sävedalens färg och hobby.



Min nya stämplar som blev införskaffade på stämpel och scrapmässan i Göteborg,  tyvärr kommer jag inte ihåg vem det var som sålde den, god jul stämpeln fick jag av arkivet design.



Snöflingorna är från ett klipp ark som jag köpte förra året från Panduro.



3-D bild från Panduro, är inte jättenöjd med det här kortet.







Stämpel från hänglar och stänglar, God jul stämpeln från Arkivet design, det var en bra gåva från arkivet väldig användbar stämpel.



Inbjudningskortet till Elinors kalas. Lite detalj med öljett och snöre i istick kortet samt texten med själva inbjudan på istick kortet.


Kommentarer
Postat av: Morfen

Vilka söta kort du har gjort!! Så sött kortet är till kalaset också. Visst är det roligt att fixa och greja personliga ibjudningar?! :D Kramar, Anna

2009-10-29 @ 16:40:13
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0