Stämpel och Scrapmässa i Göteborg

Då har det varit stämpel och scräpmässa igen i Göteborg. Denna gången höll de till vid Eriksberg, det bästa var att det inte var lika dyrt att parkera som inne i Göteborg. Lokalen kändes lite tråkigare men det var ändå trevligt och jag gjorde givetvis slut på aldeles för mycket pengar.

Ja, ja, jag har inte så många andra dyra hobbies dessutom röker jag inte. Min motion är nästan gratis eftersom den består i löprundor.

Lite bilder på det jag innhandlade



Det blev en hel del blommor. Kan säga att jag gillar att dekorera med blommor. Brads är jag inte riktigt kompis med ännu. Lite stämplar och promarkers, embossingpulver samt öljetter.



En hel del vackra papper, ville gärna ha flera men var tvugen att begränsa mig. En färgade cardstock blev det också men jag hann att sortera in dem i mappen innan jag komm på att jag skulle ta kort på mina inköp.

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Oj, vad mycket fint du visar i din blogg. Ser att du oxå fick med dig en hel del godsaker hem från mässan. :) Vad är det för stämplar du köpt?



Ha en fortsatt bra vecka!

Kramiz

2009-10-20 @ 21:43:46
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Petra Linusson

Julgranskullor, snögubbe, kyrka, violer och blåklockor är från stämpelboden. Gillar deras stämplar. En julgran och en ros kommer inte ihåg vem det var som sålde dem men det står indiko på rosen.

Minijulgranskulan fick jag från kortmakaren, och så fick jag en mini godjulstämpel från arkivet design.

2009-10-27 @ 21:15:48
URL: http://petralinusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0