Måndag!

Började dagen med bra frukost men lunchen blev inte så bra. Jag och sonen tog en liten tur till Alingsås, vi lunch på MC. Varför bytte jag inte ut pommesen mot morötter kan jag fråga mig? När vi kom hem blev det fika, bulle och kaffe.

Någon motion blir det inte av, dottern är inte hemma och jag kan inte lämna sonen själv så länge, ja kanske lite styrketräning hemma. Lite dans skall det bli också.

Handlade en hel del papper i Alingsås hos pappersbiten, varför åka ända till Alingsås? Ja tycker det är lite kul att åka till andra ställen än de jag brukar handla på. Sedan har de ju lite annat också. Givetvis skulle det säkert vara billigare att skicka efter sakerna men det är ändå annat att se sakerna i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0