Sjuk!!

Kass i magen, yr och väldigt trött. Vet inte om det är en infektion eller vad det är. Känns inte som masjuka för det är inte den känslan i magen.

Har nu varit trött och hängig i en längre tid. Har köpt lite kosttilskott och tycker att det har blivit bättre men tröttheten och segheten sitter kvar. Klart det tar väl tid. Skulle behöva röra på mig mera, snön och halkan och mörkret gör att det inte direkt är lockande att gå ut och springa men måste ta mig i kragen. Vet ju att jag blir pigg av att träna.
Funderar på att köpa ett gymkort då gäller det verkligen att komma iväg för att nyttja det annars är det som att slänga pengarna i sjön.

Har anmält mig och min man till midnattsloppet, det är en mil och det skall inte vara några större problem att klara. Funderar på att anmäla mig till Göteborgsvarvet nästa år, men då gäller det att träna för att få en någorlunda bra tid. Ta sig runt det gör väl de flesta men skall jag delta vill jag få en bra tid gärna på dryga 2 timmar. Då gäller det att ligga i med träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0