Kortet

Syrran fixade present till brosan och jag fick göra kortet. Han fick en stekpanna och lite andra köksgrejer från oss. Tavlan som jag altrat var från barnen. Min son ville även ge brosan en lego bil så han fick det också. Brosan tycker det fortfarande är kul att bygga med lego, fast det är mer avancerat en liten lego bil. Nu för tiden bygger han upp exempelvis en lastbil utifrån en bild som han hittat i någon tidning eller dylikt. Min son fick bygga upp legobilen och leka med den. Så nu finns det något han kan leka med när vi hälsar på brosan.




Ros stämpeln tror jag kommer från inkido, färglade den med ljusäkta akvarell färg på akvarell papper. Duttade dristess på det vita, lite glitter på rosen.
Det underbara pappret köpte jag på sävedalens färg och hobby, köpte även ett i rosa nyanser. 30 har jag stansat ut med hjälp av revolution.



Kortet ut vikt. Inne i kortet en grattis stämpel från inkido. Ett sådant underbart papper behöver inte så mycket dekoration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0