Layouter

Har nu äntligen kommit igång med bilderna på dottern. Tanken är att jag skall göra ett album till henne och sonen.
Ett kort till en kollega har det blivit också som fick en liten son dagarna efter jul.

Det är inte klokt vad tiden går fort tyckte det var igår hon kom till oss, nu är hon 9 år och skall fylla 10 i år.


Min LO är ganska enkla, vill att kortet skall vara i fokus.

Vet inte vad som har hänt men denna gången blev det väldigt dålig skärpa på bilderna.




Eftersom pappret är mönstrat valde jag att inte ha så mycket dekoration. Pappret kommer från Maja design





Bilden ovan och undre bilden skall vara på samma uppslag.












Här har jag också valt att inte dekorera eftersom pappret är så fint. Tanken med pappret är tror jag att kortet skall sitta i spegeln men jag valde att skriva där. Pappret är fårn Panduro Hobby, tycker det är ett fint papper att börja albumet med "once upon a time", här börjar min dotters saga.



Hade inte så jätte mycket kort på dottern från första julen. Hon var ju bara en månad och låg mest och sov under julafton. Det här kortet tog vi och skickade som julkort till släkt och vänner det året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0