Inspirationen tillbaka

Nu är våren på gång och min inspiration till att skapa kort och layouter har kommit tillbaka. Lite kurser och mässa gör susen.

Här är ett kort med nyinköpta stämpeln från Bildmålarna och papper från Maja design, inköpt på mässan i Borås.
Pearlmaker, rätt ny också, det är något jag kommer använda mycket utav.

Stämpeln har jag färglagt med akvarellfärg på akvarellpapper. Stansat ut med spelbinders och lagt på lite blå distressfärg i botten och rosa i kanterna.

Med hjälp av blommorna och pearlmakern bröt jag av den rosa lila tonen.
Spetsbandet inköpt hos kormakaren.

Kortet kanske inte blev så påskaktigt men jag tycker det känns vår över det.




Kommentarer
Postat av: Sara_80

Vilket fint påskkort!

Söt stämpel!

/ Sara

2010-03-29 @ 17:23:40
URL: http://saraspysselvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0