Måndag och regn

Måndag morgon igen, vad tiden går fort. Denna veckan är kort bara tre arbetsdagar för mig. Idag min lediga måndag skall jag se till att få huset städat och påkpynta lite.
Vädret ute säger mig att jag bara vill dra täcket över huvudet, jag önskar mig solsken.

Skulle behöva träna men vet inte om jag har någon lust idag, kanske skall satsa på imorgon eller får se om det kanske kan bli lite träning i kväll.
Varför skall man ha sådan ångest över badsäsongen varje år, jag funderar skarpt på att köpa ett såndär överdel till bikinin som döljer magen, den blir ju aldrig som den varit efter barnen men åh andra sidan är det faktist värt det, jag har ju trots allt fått världens goaste och sötaste barn.

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0