Nordiska Stämpel och Scrapmässa

Igår var jag i Borås på mässa, Nordiska stämpel och scrappmässa.

En härligt solig dag och jag var inne.

Innan mässan gjorde jag ett besök hos Magnolia och det var jag inte ensam om att göra, stod säkerligen 2 timmar i kö. Just då önskade jag att jag hade någon som jag kunde byta av med, var lite avundsjuk på dem som hade, annars tycker jag det kan vara skönt att gå själv i affärer.

Dagen på mässan slutade lite snörpligt. Jag upptäckte att jag har tappa mitt visa kort dock ej det jag brukar använda. Det kortet och det jag använde ligger i samma fack så det måste ha ramlat ut när jag tog upp det andra kortet. Spärrade kortet med detsamma och tänkte att det är tur att det inte är så mycket pengar på det kanske en hundralapp. Ringde min man för att han skulle tömma kontot, han konstaterade att det är ingen som har försökt använda det.  Det blir till att gå till banken imorgon och fixa ett nytt kort, behöver det för att kunna logga in på banken.

I morse så ringde Sara från kortmakaren, de hade hittat kortet. Skönt att det kommit till rätta även om det är obrukbart nu. Inga tjuvar i farten.

Här är lite av det som jag handlade på mässan.

Papper, några från magnolia men flest papper från maja design. Har fastnat för majas papper.


Och lite stämplar från magnolia och från bildmålarna. Embossing pulver och lite spelbinders. Lite nya Pm- pennor.



Köpte även fästkuddar och två block med hobbypapper och en skärmatta och embossingmatta för spelbinders. Hobbypapper är bra till barnen och när man skall göra många kalasinbjudningar. Köpte även brads, de kom inte med på bilden. Det var brads med glaspärlor blå och rosa.

Nu skall jag sätta mig och färglägga några av motiven som jag stämplat upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0