Några layouter

Har gjort några layouter. Håller på med att göra album till barnen och nu är jag klar mer 2004 för båda två, bara sex år kvar att ta tag i.



Ett rosa cardstock, svarta fotomattor, spillbitar samt klister stickers, stickersen har jag köpt på G-kås




Ett lila cardstock, den runda köpte jag på pappersbiten, det blommiga pappret kommer från spillbitslådan.




Åter använt mig av spillbitar, försöker minska ner högen. De gröna bladen har jag stansat ut med en punch som jag köpt hos kortmakaren. Pearlmakers i mitten av blommorna.





Spilbitar återigen, även boskstäverna tog jag det jag hade. Snöflingorna kommer från ett paket som jag fick en gång i tiden på posten. Fick erbjudande att prenumerera på scrapbooking kit för några år sedan, sa upp den efter ett par kit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0