Layouter

Första utmaningen på träffen var att följa en skiss samt att det skulle vara något rött, metall och blommor på.





Det randiga pappret  var med i Goodi bagen som vi fick vid ankomst, tyvärr tittade jag ju inte på vad det kom ifrån är jätte dålig på att komma ihåg att göra det. Den vita filt swirlen var också med i bagen. Det bruna pappret är baksidan på det randiga.



Den här var inte till någon utmaning. Har inte så mycket att säga om den.



En annan skissutmaning, blev inte så nöjd med den.



Mönstrade pappret från maja design.



Den här och den nedre är tänkt att vara på samma uppslag.




En utmaning var att göra en bingorad, jag valde minst en stämpel, prickar, något rosa och blommor.
Stämpeln kommer från kortmakaren, pappret från frejas skapargård.



Den sista layouten jag gjorde inne jag packade ihop mina saker och åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0