Lo

Då var det måndag igen och jag började tidigt idag. En ganska lugn dag på jobbet med lite barn och planering. Veckorna de bara rusar iväg vet inte hur jag skall hinna med allt men det gäller och prioritera det viktigaste.

Mina planer för i eftermiddag är att ta en löprunda, hoppas det kan hålla upp med regnet bara, men kan inte annat än bli blöt och kallt är det inte.

Idag kommer Linas matkasse, det blir andra gången. Vi har varit nöjda med den första och god mat är det. En rätt har vi inte hunnit laga, en kyckling rätt men kycklingen ligger bra i frysen, görnsakerna till rätten har vi ätit upp förrutom sparrisen (sparris är inte någon favorit).

Här kommer lo jag gjorde under scrapträffen





Den här lo gjorde jag till en skissutmaning men hann aldrig delta, jag blev inte klar i tid.



Den här gjorde jag också efter en skiss utmaning men kom sedan på att det var alster eller ett kort som gällde och inte en lo, så jag hoppade den röstningen också.



Den här deltog jag i söndagens utmaning som var att göra ett collage. Det ör en utmaning isig för mig att använda flera olika mönstrade papper.

De tre nedre skisserna är inte till några utmaningar utan jag har suttit fritt och skapat.









Jag deltog med en till lo men den kan jag inte visa eftersom det är till en person.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

jisses vad mycket du har fått gjort. jätte fina saker.

kram

2011-09-13 @ 10:16:00
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0