Gråboträff och kurs

I onsdags var jag på kurs hos kortmakaren. Där fick vi prova på maskningtekniken och måla med PM pennorna. Det var inget nytt för mig. Därefter fick vi göra falsk akvarell med Tombow pennorna. Det var något jag fastnade för så jag köpte några pennor. Tillsist fick vi prova att måla med chalks, det var inget för mig kände jag.

I lördags var det dags för Gråboträffen. Det var första större scrapträff som jag gick på. Var lite spänd eftersom jag inte kände någon där men när jag väl var där så sprang tiden iväg och jag hade supertrevligt. Fick gjort en hel del, det är konstigt, hemma händer det inte så mycket med vid träffar är jag väldigt produktiv.

Ser fram emot kortmakar maran och kanske kommer samma tjejer dit.

Den 8 maj har jag ordnat till en liten enkel pysselträff för några vänner i Furulundskyrkan. Kankse blir det någon mer som hamnar i scrapträsket efter den träffen.

Nedan visar jag lite vad jag gjort under träffen och kursen samt att jag lägger upp lite som jag inte har visat innan. Det är ibland svårt att hitta tiden att uppdatera bloggen.


Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Vilket vackert kort det med blå blommor som du målat med tombow!

2010-04-13 @ 22:22:03
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0