Kort


Ett dopkort




Stäpeln med korset kommer från stämpelboden jag har embossat korset grönt, fyllde i blommorna och bladen med promarker.  Chalkat runt. Det prickiga pappret kommer från inkido och de andra (ja nu var jag där igen, skriver inte upp var det kommer ifrån) papprena är köpta på pappersakademin stämpeln på dopdagen är också inhandlad på pappersakademin. Blommorna har jag fått från Bella som köpt dem i Thailand.



Kortet uppvikt



Innsidan, ängeln är ett bokmärke som jag satt fast med 3-D kuddar, tror den kommer från Panduro, ett klistermärke med hänsvining till bibelordet där Jesus säger låt barnen komma.... klistermärket är köpt på Din bok i Göteborg.


Alla hjärtans dag kort


Ett papper med munnar på, det var länge sedan jag köpte det pappret, bestämde mig för att nu är det dags att använda det. Tyckte det passar bra, det är snart alla hjärtans dag.





Har inte så mycket att säga om kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0