Kom ut tillslut!

Måndagar är min lediga dag, då brukar jag ut och springa medan barnen är i skolan men idag var Elinor hemma hon kände sig lite dålig. Mådde illa och ont i magen, trodde det först var magsjuka men nu har hon bara ont i magen och väldigt ont i halsen. Troligen har hon åkt på en rejäl förkylning.

Själv har, jag känt mig illamående till och från nu i en vecka men jag vet inte om det är det vanliga krånglet jag har med magen.

Det blev inte att jag gick ut på dagen, har bara slappat under dagen och känt mig seg men efter middagen bestämde jag mig för att gå ut och det är jag glad för nu. Sprang 8 km på 55 minuter, målet är att göra milen på en timme innan 20 mars då seedingsloppet går av stapeln. Tänkte göra det loppet så att jag kommer fram i startgrupperna till Göteborgsvarvet. Inget kul att springa när festen är slut utan det är ju under festen man vill var med.

Har gjort en lo under veckan, skall ta mig i kragen och se till att göra flera under veckorna. Det är till att skippa slötittandet på TV och slö surfandet på datorn. Tiden springer iväg vid datorn.



Jag var inne på pysselmyrans blogg och blev inspirerad i att bara använda lila. Jag gillar lila och tyckte inte att det var något större problem, ända var att jag inte hade tillräckligt med lila bokstäver så G blev lite färglatt. Bladen bakom blommorna kommer från ljusmanchetter. Kanske inte det bästa att använda på lo eftersom de säkerligen inte är syra fria men det får bli som det blir, vet inte hur lång tid det tar för korten att bli förstörde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0