Börjar med kort från kurs


Två kort från kursen hos kortmakaren.




Här har jag målat direkt på stämpeln med Tombow pennor och därefter sprayat med vatten och stämplat. Jag stämplade fler gånger, det är egentligen bara en blomma på den stämpeln jag använde.




Här har jag provat på att måla med chalk. Det blev rätt bra men det var inte riktigt min grej. Tur att man kan prova på lite olika tekniker innan man handlar på sig olika saker.



De här kortet har jag inte gjort på kursen men det får vara med här ändå.
Ett grattis kort. Stämpeln har jag köpt på kortmakaren. Glitter papper också köpt på kortmakaren. Det grönrutiga pappret ett spillpapper. På paket bandet har jag lagt på lite 3D lack och sedan strött på glaskulor. Pearlmaker på prickarna på paketet. Grattis är stämplat sedan har jag lagt på lite 3D lack.
Kortet är till en som älskar grodor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0