Pysselkväll

Igår satt jag och min dotter och pysslade, jag satt i min nya vrå och hon i sitt rum. Jag har min scraphörna precis utanför hennes rum, det var riktigt trevligt. Jag fick gjort sex stycken julkort och två layouter.

Jag blev lite inspirerad av utmaningen som finns på svensk skrapbooking, denna månaden skall man göra 8 julkort och det får inte förekomma några stämplar på kortet. Det blev inte 8 men sex, kanske jag gör några till i kväll.

De  mönstrade papprena är spill papper, har liten egen utmaning att försöka göra slut på spillpappret.
Snöggubbarna, tomtarna och renen är metaldekorationer som jag köpt på Panduro Hobby för några år sedan.
Två av korten blev näst intill indentiskt likadana, det som skiljer dem åt är God jul texten.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0