Sommar, sommmar, sommar....

vad jag gillar sommaren men det har tyvärr inte blivit så mycket scrappande. Solen lyser och då vill jag vara ute och inte sitta inne.

Vi har även varit upptagna med att göra ordning Elinors rum, nu har hon fått ett riktigt rum där hon kan stänga om sig och jag har fått en egen liten scrapp hörna, kommer lägga upp bilder på den vid ett senare tillfälle.

Visar ett kort som jag har gjort för ett bra tag sedan men inte lagt ut. Mina föräldrar har varit gifta i 35 år och då gjorde jag detta kortet till dem.
Har skapat en en del kort men tyvärr har jag hunnit lämna bort dem innan jag tagit kort på dem.



Philip har varit på hugget och tagit kort, detta är vad han tog på











Inspirerad av Per Moberg skall min pappa skala potatis med högtryckstvätten.





Resultatet blir okej.

Min pappa gillar att bli fotad en närbild på honom.



Nu börjar motivationen till att skapa komma med det nya pysselrummet, jag hoppas att uppdateringen av bloggen sker lite oftare.

Ha en skön sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0