Min scrapp hörna!

För närvarande är min scrapp hörna i vardagsrummet, efter sommaren flyttar jag till ett eget litet rum. Vi skall göra ordning källaren. Dottern har sitt rum där nere nu men som det ser ut nu måste vi passera hennes rum för att komma till tvättstugan. Vi har avgränsat hennes rum med bokhyllor just nu men vi skall sätta upp en vägg och dörr så att hon kan stänga om sig. Än störs hon inte av att vi springer genom hennes rum men det dröjer väl inte länge innan dess hon blir trots allt 10 till hösten. Det innebär också att jag kommer att få ett litet utrymme i källaren som jag kan sitta och pyssla. Det kommer att underlätta enormt, det innebär att jag kan ha många saker uppställda i större utsträckning.

Här är lite bilder på hur det ser ut just nu.







Överst på hyllan är det låder med pärlor, innan jag började att scrappa höll jag på med att göra smycken. Ibland faller andan på att göra smycken. Pärlorna tänkte jag också att de kan man ju göra dekorationer utav men har inte kommit så långt ännu.



Väskan, det mest är nerpackad i den och i den mindre verktygslådan. I de stora ligger alla mina stämplar och stämpelfärger samt revolution med tillbehörande dies.



Hyllorna under borde förvarar jag alla kort och så har jag en kasse fullt med påsar, använder dem och slänger skräpet, försöker slänga skräpet med det samma när jag håller på och pysslar. Alla sladdar är svårt att bli av med.

Det är rätt trångt där jag sitter så det skall bli skönt att få bättre utrymme och fler hyllor så att jag inte behöver ha allt ner packat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0