Pysselträff

Idag var några vänner hemma hos mig och pysslade. Vi pysslade med lite olika saker, smyckestillverkning, altra en tavla och en skall sy en jeanskappa.
Timmarna gick fort men det brukar de göra när man har det trevligt. Själv fick jag inte så mycket gjort har varit tung i huvudet så kreativiteten var inte på topp. Gjorde två och så gjorde jag två senare på kvällen.

Huvudvärk har jag haft nästan hela veckan vet inte om det beror på att jag lagt om kosten där jag dragit ner på sockret eller om det är spänningarna i nacken. Det har gått väldigt bra med dieten förrutom idag men så är det. Jag har inte varit hungrig och har inte haft något sötsug så nog skall jag klara att hålla dieten kanske inte så strikt som det tycker att man skall göra  men nästan. Även om jag inte strikt följde dieten idag blev det inte en totalkatastrof. Det ända jag skulle ha stått över var bullen den behövde jag inte men jag tror att är jag för strikt kommer jag inte att klara det på längre sikt.

Layouterna jag gjorde idag



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0