Varit på kortmakar maran!

I lördags var det då äntligen daxs för kortmakar maran i Floda. Jag hade en fantastisk dag tyvärr gick tiden aldeles för fort. Veckan innan viste jag bara en som skulle dit men dagarna innan fick jag höra flera som jag kände till och det gjorde det ju extra roligt även om jag inte har svårt för att åka på saker själv. Är sådan som person är det något jag vill göra så gör jag det även om jag inte har några kompisar med mig. Alltid lär man känna någon.

Tack tjejer för en trevlig dag. Lite blev också gjort. Ett kort och flera layouter. Vi fick börja maran med att göra en namnskylt tyvärr hade jag inte kameran med mig så jag kan inte visa den jag gjorde. Skapar lusetn har också kommit tillbaka efter maran och det behövdes har legat på sparlåga det sista.

Har börjat med Isodieten, se om det kan vara något för mig. Förhoppnings vis skall det ge resultat i både viktminskning och bättre mage. Idag är första dagen och jag har inte varit hungrig men sugen nu på kvällen men det gäller att stålsätta sig. Det borde inte bli så svårt, det är många goda måltider och det är ju viktigt för att lyckas det som kan vara problemet vissa dagar är att hinna äta alla måltider men det löser väl sig.

Idag var jag med dottern i skolan, kul att få se lite vad de gör, lite jobbigt att sitta still är inte riktigt van vid det, i mitt jobb är det inte mycket stillasittande. Efter lunchen var det dags för utvecklingsamtalet för sonen, inga konstigheter han sköter sig kanske lite för försiktig bara. Han behöver öva sig på att säga ifrån.

Ja, det var allt för denna gången, skall försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0