Kortmakarens stämpel och scrapmässa

Nu i helgen var jag på kortmakarens stämpel och scrapmässa, med mig hade jag min dotter, jag tror att hon är på väg in i scrapträsket hon med. Det var riktigt trevligt och mysigt. Givetvis köpte vi lite saker och dottern var så nöjd när hon fick en peng att köpa vad hon ville men hon tyckte det var lite jobbigt för mycket av det hon ville ha hade jag redan hemma.

     


Jag köpte lite mönstrade papper från Magnolia, Maja design, pion och inkido samt lite enfärgade cardstock.
En spelbinders hjärtformad, den andra spelbinders kvadratformad hade jag beställt sedan innan men hämtade den på mässan. En mönstrad spelbinders, Tim Holtz mask, två textstämplar med god jul. Ettikets stämplar, band, bling, brads och en rulle ja vad det nu hette, den är klistrig på ena sidan och kan återanvändas.
Vi så en demos där hon stansat ut en form av hjärta, stämplade på och runt hjärtat. Ja jag får visa alster senare.

Elinor köpte lite papper, bling och ett glitterstick.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0