LO

Blev så inspirerad av den här skissen på Svensk Scrapbooking


Bild


Det här blev mitt resultat.




Idag lagade vi mat från Linas matkasse. Ja vi har provat den och den kom för första gången igår. Idag lagade vi Ratatouille med paprikakrydd quorn och ris. Det blev riktigt gott till och med maken som inte gilla grönsaker i maten tyckte att det blev gott. Barnen var visserligen lite skeptiska men det brukar ju barn vara. Det blev mycket mat så nu har jag två lunchlådor att ta med och maken fick en.

I lördags sprang jag och maken midnattsloppet, det var mycket folk och blött. Starten blev försenad i 30 minuter men det var åtminstone uppehåll under den tiden och samt när vi sprang.
Mitt mål att komma under en timma fixade jag inte, jag sprang milen på en timma. Jag var dålig fram till fredagen och var lite fundersam om jag skulle orka springa men krafterna kom tillbaka på lördag.

Nu mår jag toppen igen och idag blev det ett Zumba pass på gymet. Roligt att göra något annat än bara springa. Nu börjar den mörka årstiden och det är inte alltid motiverande att gå ut och springa men målet är ändå att komma ut en gång i veckan på ett längre pass för att hålla löpningen vid liv. Efter nyår blir det att satsa på Göteborgsvarvet.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fin Lo.

Vi testar denna veckan Icas matkasse.

Ha en bra dag

Kram

2011-08-31 @ 06:24:36
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0