Vardag.

Idag var det åter dags för skola för barnen så nu är det vanliga rutiner för familjen som gäller. Själv är jag inne på min tredje jobbvecka men eftersom barnen varit lediga så har det inte varit riktigt de vanliga rutinerna.

Snart är det september och jag har börjat fundera över att börja med julkort. I år blir det inte så många har inte gjort några under året. Har bestämt att bara de närmsta får egentillverkade julkort. Det kostar en hel del både tidsmässigt och pengamässigt dessutom är de dyrare att skicka med posten eftersom de väger mer än vanliga kort.

Idag fyller syrrans sambo år och jag har gjort ett kort till honom, han får det troligen imorgon eftersom vi la det på posten idag.



Använde mig av pappren i spillbitslådan. Stämpeln tror jag kommer från Vilda. Har färglagt vissa parti med PM och lagt på lite 3d lack. Embossat med rödmetallic pulver.

Ha en fortsatt trevlig vecka.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fint manligt kort.

Skönt med rutiner igen.

Ha en bra vecka

Kram

2011-08-23 @ 05:21:19
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0