18 december

Nu var det fjärde advent och endast 6 dagar kvar till julaftonen.

I helgen har vi firat liten julafton med svärfar och hans nya familj. Lutfisk och julklappar, barnen är nöjda och vi är nöjda blev en liten försmak av det som komma skall.

Svärfars frus gamla faster kom på eftermiddagen på fika, istället för att ge henne en sak satte vi in pengar till musikhjälpen och hon blev fantastiskt glad för vad behöver en 90 årig dam.
Till henne hade jag även gjort ett litet julkort.



Idag har jag julstökat i köket. Jag har bakat rågkakor och vörtbröd, hjälp dottern med att göra godis, bakat kolakakor och pepparkakor samt en mjuk pepparkaka. Har även hunnit med att handla för julafton och slagit in några julklappar. Det som är i julklapparna får ni se efter jul.

Förra lördagen var jag på scrap träff i Gråbo och som vanligt var det väldigt trevligt.





Ett julkort och ett grattiskort blev gjort under träffen men även en tavla och några lo. Tavlan och Lo visar jag senare, altrade även en box som jag kommer visa vid ett senare tillfälle.

Det får vara allt för denna gången.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fina alster Petra.

Kram

2011-12-19 @ 06:18:32
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0