Motivationen....

till att scrappa har varit obefintlig veckan som har gått. Men hoppas på att den kommer tillbaka efter lördagen då jag skall på scrapträff hos pappersakademin. Tänkte passa på att städa mitt pysselrum samtidigt. Det är lite rörigt där just nu, kanske därför scraplusten inte vill infinna sig.

Var ute igår på en löprunda, det var kallt fick ta på mig flera lager med kläder. Det var tungt, känner av i vaderna, troligen benhinnorna. Fick avbryta turen lite tidigare än vad jag hade tänkt mig men gjorde ändå 8 km tanken var att göra lite mer än en mil. Köpte mig idag voltaren gel som jag skall smörja benen med och så skall jag köpa mig ett stöd för vaderna och som samtidigt ger värme hoppas att det skall hjälpa. Behöver även köpa nya skor det kan ju också göra underverk.

Jag får ofta ont i benhinnorna i vaderna oavsett vad jag tränar gör bara ont på olika ställen.

Idag var jag hos viktväktarna för vägning, trodde att vågen skulle visa plus men den visade minus, känns att jag är på rätt väg.

Har inget att visa idag men efter lördagen kommer jag att ha mycket att visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0