Göteborgsvarvet närmar sig

Nu är det bara 17 veckor kvar till Göteborgsvarvet. Nu gäller det att ligga i med träningen.
Idag var jag ute i en timma, nu börjar det bli mer och mer barmark snart dags att ta bort broddarna på skorna. Längtar till våren.

I lördags var jag hemma hos Marie och scrappade. Det var riktigt trevligt och lite fick jag gjort också. Gjorde en almenacka utav ett kit som jag fick utav Creativ, de skickade ut dem gratis. Gjorde även ett kort som min bror fick eftersom han har fyllt år, ja han fick även almenackan.




Killen är en stämpel som jag har köpt hos kortmakaren, färglagd med PM. Spelbinders die till cirklarna. Det skall stå grattis med g och r har ramlat av på vägen till min bror, tog kortet hemma hos honom. Alfabetet är från QK.

Almenackan jag gjorde lägger jag in en annan dag, jag känner att jag är lite för trött för att gör mera just nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0