På gång!

Idag var det kallt ute igen och väldigt halt. Var en sväng till köpcentrat, tittade om det fanns något skoj på rean men jag fann inte något. Ja det fanns mycket skoj men inget jag behövde. Gick till apoteket och köpte mig en fotkräm och D vitamin. Hoppas att jag skall kunna motverka vårtröttheten som jag varje år drabbas av. Det sägs att man bland annat har D vitamin brist, så med vitaminerna, bra kost och motion hoppas jag på att det skall bli en pigg vår.

Gjorde en lo igår och en idag. Visar även några jag gjorde innan jul men som jag inte har visat ännu.





Ett hopplock av bokstäver, det beror på att jag tagit utav de jag har stansat ut. Har flera rader med utstansade bokstäver, tänkte att jag får ju använda dem därav olika stil och färg.










Jag har bestämt mig för att använda så mycket utav spillpappret jag har för att minska på högen.
Jag har lagt på 3D lack på ordet tjet för att få ett upphöjt intryck. Har även lagt på 3D lack på blomman. Tagen vid blomman har jag stansat ut med en spellbinders die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0