Dålig i magen

Har känt mig lite till och från konstig i magen i någon veckas tid men igår morse var det värre. Jag tänkte neeej inte magsjuka det har jag inte tid med nu, jag skall ju springa på lördag. Jag kräktes en gång på förmiddagen sedan sov jag i ett par timmar och fram på eftermiddagen kände jag mig bättre, lite illamående så fort jag åt men inte mer. Idag är det bättre men fortfarande illamående så fort jag äter något.
Jag känner mig inte så där matt som man brukar efter magsjuka så jag är inte så säker på att det är magsjuka. Kan vara en kombination stress och fel mat, har ju ätit glass i flera dagar under en kort tid och jag kan bli lite dålig av glass. Nu får det bli ordentlig mat och ingen glass, måste nog få in det att jag skall inte äta glass men det är svårt för jag älskar glass.
Jag hoppas bara att jag har bra med kraft på lördag till varvet.

Här nedan visar jag layouter jag gjorde under scrappträffen i Gråbo


Den här lo blev jag lite inspirerad utav bordskamraten av att använda ramar på korten.




Den här lo är gjord utefter temat att skapa en lo eller kort med en låttext och vad passar inte bättre med bäbä vita lamm. Jag stämplade upp en flicka från bildmålaren och satte på lo, inget jag brukar göra men tyckte det passade till.



Ett dubbel uppslag, har inte så mycket att säga, stämplat på cardstocken.



Den här lo är gjord efter en skiss från stämpelkällan som var en av utmaningarna på träffen. Kravet var också att man var tvugen att ha med en stämpel från stämpelkällan på skissen. Det blev två olika, blomman mellan korten var en av de som fick samt att jag stämplade det som hänger ner mellan korten.




Jag försöker att använda mer och mer mönstrade papper. Tycker det är en utmaning för min del, skulle våga prova mer att dekorera dem mera också men tycker det är svårt, det gäller att få till det så att det inte blir för rörigt.

Tror jag skall sätta mig i kväll och göra fler lo samt sorter bland mitt pyssel. Har fått lite förvaring från biltema så nu kanske jag kan få lite ordning på små sakerna och blommorna.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Oj vad mycket fint du fick gjort i lördags.

Hoppas du blir bättre i magen så du kan springa på lördag.

Kram

2011-05-18 @ 13:54:46
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0