Scrappträff

I lördags var jag på scrappträff i Gråbo, som vanligt var det väldigt trevligt. Tycker att den är en utav de där mysiga träffarna. Det är lagom många utmaningar och det är ingen press, god mat och trevligt sällskap.

Nu har jag köpt en ny dator och det är roligt och härligt, nu går allt jag gör på datorn mycket fortare. Hoppas att jag skall få lite mer lust till att blogga lite mer. Vi beställde även en kamera och det är också en rolig leksak, det tycker även dottern. Vi var på sonens simskoleavslutning och jag vet inte hur många kort jag tog på honom, sedan blev inte alla så jättebra men många.

Här är en lo jag gjort för ett litet tag sedan men inte visat.



Har inte gjort så mycket med den eftersom jag tycker att pappret isig är så fint



Ett morsdagskort som jag gjorde efter temat schlager på scrappträffen. Det skulle vara glitter på kortet
Hjärtarna är utstansade med spelbinders och pappret är från maja design. Stämpeln kommer från Vilda och är färglagd med akvarell färger. Jag stämplade delar av stämpeln för att klippa ut skummet och vinglaset som jag sedan klistrade på orginalet för att få en 3D effekt. Skummet och de små hjärtarna har fått lite 3D lack på också.



Morsdags tag som vi fick göra under träffen. Lisa hade med sig ett kit från inkido som vi fick sätta ihop. Allt material på tagen kommer från inkido.

Jag gjorde några lo också på träffen men de får jag visa en annan dag. Nu skall jag göra mig iordning för sängen.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vad mycker fint du har gjort. Vad glad jag blir att läsa vad du tycker om träffen :)

Ha en bra dag

Kram

2011-05-17 @ 05:03:22
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0