15 november 2011

Redan mitten av november, nu går det fort. Nästa helg är det advent.

Idag har jag varit på ombudsutbildning med facket, jag har tagit på mig rollen som fackligt ombud och skyddsombud på min arbetsplats. Det var en lärorik och rolig dag. På måndag är det utbildning för skydsombud.

På fredag skall jag på datautbildning med jobbet, det har varit mycket utbildningar nu i höst för min del, kan bli lite mycket men samtidigt är det roligt och jag utvecklas och gör förhoppningsvis ett bättre jobb.

Fick lite tid över idag så jag satte mig och gjorde ett julkort och en lo.



Lo gick fort att göra, lite fotomatta till korten och lite text. Det mönstrade pappret hade redan så mycket i sig så jag tyckte det skulle bli för mycket att ha mer saker på.




Stämpeln tror jag kommer från stämpelkällan, kommer inte riktigt ihåg var jag köpte den. Färglade med distresser. Har bytt akvarellfärgerna till distresser tycker personligen att det blir snyggare så nu har jag köpt mig lite fler färger. Utstansade ramarna kommer från spelbinders. Godjul remsan kommer från ett maja design papper, det är bården längst ner som man brukar slänga.

Det var allt för i kväll.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll och vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0