Tiden den rullar på..

Dagarna går med rasande takt, nu är vi inne i mitten av oktober. Löven faller av träden och jag funderar på om jag skall ta fram vinterkläderna nu. Jag har vägrat vill inte att det redan skall bli vinter.

Har inte gjort så mycket pyssel sedan träffen i Nol, det har varit så mycket med jobbet och jag har varit trött på kvällarna så jag har inte riktigt orkat med. Tänkte jag skall ta mig i kragen nu i kväll och göra lite för att komma igång igen. Det börjar att bli dags för att göra julkorten.

Att ta kort med vår nya kamera är ännu en hobby jag har. Tycker det är väldigt roligt att ta kort och roligare blir det när korten blir så bra. Här nedan visar jag lite bilder som jag är väldigt nöjd med. Har mycket mera och lite funderingar på att förstora upp.










Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Jätte fina bilder.

Ha en trevlig helg

Kram

2011-10-21 @ 06:01:37
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0