Mellandags rea

Givetvis har även scrapp affärerna mellandagsrea. Pappersakademin i Partille har flytt rea, passade på att införskaffa lite mönstrat papper och blommor där. Mappen var inte på rea. Kortmakaren i Floda har 50 % i hela butiken utom nyheter. Tur att jag åkte dit idag, imorgon skulle det troligen inte vara så mycket kvar, eller inte utav det som jag ville ha. Passade på att köpa lite till QC revolution som jag har tittat på länge tyvärr var det alfabetet jag ville ha slut.

Här är det som jag köpte idag.





Det blev en hel del från kortmakaren, barnen var också med och tyckte att vi skulle köpa lite stämplar. De monterade stämplarna tyckte dem att vi skulle köpa. Vattenfast stämpeldyna, en påse med filurer, QC blomma och löv, en ask med blommor, glitterlim. Promaker blender, en med bling. Clearstämplarna tillhör nyheter och var ingen rabatt på.

Nedan Cardstock och glitterpapper, barnen ville ha en av varje av glitterpappret. Barnen har en förkärliek till det som glittrar.




Mönstrat papper från pappersakademin och lite blommor. Philip tyckte att vi även skulle köpa lite spökpapper, Elinor tyckte inte det, det är ju inte haloween nu men man ska ju vara ute i god tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0