Nyårskort

Alla julkorten är skickade, givetvis har jag missat någon/några. Några får per mail eller som ett nyårs kort. Läste i GP idag att det är inte bara jag som missar utan det är många, så det är många kort som skickas dessa dagar.



Inget juligt kort men glittrigt. Mörkblått cardstock, ljublott lite glittrigt cardstock som jag köpte på pappersakademin i Partille. Det silvriga pappret tror jag var med i ett kit från någon klubb för länge sedan. Stämpeln är från Stämpelboden, färglade den med promarker penna, lagt lite glitter på stoftet som älvan kastar samt lite på kanterna på vingarna. Remsan har jag stansat ut från ett glitter papper som jag köpt hos krotmakarna. Stansat ut bokstäverna med QC revolution.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0