Varit ett tag sedan

Nu var det ett tag sedan jag skrev här i bloggen. Veckan innan jul låg jag i influensa dock ej svininfluensan, dessutom har det varit mycket den sista tiden det närmade sig jul och julaftonen firades här hemma hos oss.

Svärmor, svåger och svägerska var här. Det blev en lugn och fridfull julfirande. Barnen fick lagom mycket med julklappar och de är väldigt nöjda med det dem fick. Philip fick bara lego "StarWars lego" och han är super nöjd. Elinor fick bland annat en mössa, halsduk och en jogging/mysdress, hon fullkomligt älskar dem.

Nu är det snart ett nytt år och jag har redan anmält mig till en mara, 23 januari går den av stampeln hos Pappersakademin i Partille i den nya lokalen, längtar redan. Kortmakarens stämpel och scrapmässa går av stampeln i början av mars och den hålls i Borås men det är ju inte så långt så det kommer att bli ett besök.

Den 7 januari skall vi ha studiedag med jobbet på Hindåsgården men vi kan åka dit redan den 6 januari, arbetsgivaren betalar övernattningen och bjuder på tre rättersmiddag på kvällen. För den som inte vet har Hindåsgården en spa anläggning, bad och bastu har vi tillgång till, vill vi ha behandling får vi betala det själva. Det blir en bra början på vårterminen.

Nu blir det inget mer från mig detta året.

GOTT NYTT ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0