Det jag gjorde på scrapmaran


Detta farsdagskortet gjorde jag till en av utmaningarna som gick ut på att göra en rubrik skriven för hand. Jag tycker inte att jag skriver snyggt så jag är halvnöjd med kortet.



Stämpeln kommer från stämpelboden och målad med promarkers. Jag har ingen riktig koll på pappret, jag har inte som vana att kolla vad papprena kommer från. Farsdag skrev jag själv som en del av utmaningen.


Innsidan av kortet. Är inte så jättenöjd med det men det var förstagången. Jag skickade det ändå till min pappa.
Det leopad mönstrade pappret tror jag köpte det för två år sedan på mässa här i Partille. Har börjat med att försöka använda papper jag köpt för längesedan och som bara blivit liggandes.



Baby kort. Till ett par kompisar som fick en son för ca en vecka sedan. Skall bara hitta ett passande kuvert till det också.






Baby stämpeln kommer från osmil stämplar. Pappret köpte jag på pappersakademin och om jag minns rätt så är det från inkido. Baby stansade jag ut från det randiga pappret som blev över. Satt i öljetter på första och sista sidan, knöt ett ljusblått band dragen runt kortet.

Insidan utav kortet. Några babystickers som jag köpte för någon gång för längesedan på Panduro och Nallebjörnen köpte jag på bokmässan för också längesedan.


En utav utmaningarna. Ett julkort i annorlunda vikning.



Istickskortet. Det blev lite för mycket ebossguld, lyckades inte sopa bort det runt omkring. Det blir rätt okej ändå tycker jag.



Istickskortet använde jag samma papper men baksidan. Pappret är från maja design gammaldags jul.
Stämpeln köpte jag för något år sedan och kommer inte ihåg var den kommer ifrån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0