Vaccinerat mig

Igår gick jag till Vårdcentralen och tog vaccinet mot den nya influensan. Idag mår jag skit, armen värker och känner mig allmänt dålig och trött.

Idag har jag varit på utbildning, skall ta över rollen som språkpilot på min arbetsplats.

Inspirationen har just nu försvunnit, har ingen lust att göra något. Hoppas att det blir bättre snart, har en hel del att göra innan det är jul och nu är det bara 5 veckor kvar. Jo jag har tittat runt på lite olika roliga vikningar, har gjort lite prov på vanliga papper. Skall ta och sätta mig och göra några julkort med de olika vikningarna jag har hittat. Lite roligt att göra något annorlunda.

Får sätta mig efter helgen, dottern skall ha kalas på lördag behöver planera för det med. Tre kamp skall det vara.

Det får vara allt för denna gången.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0