Är på gång

Just nu är inspirationen på topp. Fått gjort två julkort till samt en sida i kalendern. Jag vågar visa den här eftersom den som skall få den går troligen inte in här eftersom jag inte har talat om för familjen att jag har en blogg. Jo min mamma och pappa men de springer säkerligen inte här så ofta heller. Skall berätta om min blogg efter jul.

Kalender uppslaget gör sig inte rättvis eftersom jag har döljt lite utav fotot. Är inte så haj på bildredigeringsprogrammen så jag la pappersbitar över personerna jag ville dölja.




SNÖGBUBBAR, från stämpelboden.

Målat de två snögubbarna den till vänster med promarker och den till höger med akvarellfärg, hatten på den högra blev med en akvarellpenna.



Den högra snugubben.



Den vänstra snögubben



Pappret kommer från Panduro hobby. QK alfabet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0