En liten presentation av mig själv





Jag som skriver i den här bloggen heter Petra. Jag bor utanför Göteborg är gift och har två barn.

I den här bloggen kommer jag främst att blogga om mitt scrappande men även visa lite andra saker jag skapar. Att få skapa är en sorts meditation för mig. Det som jag håller på med mest just nu är kort och scrapbooking. Ibland blir det även lite smycken och annat kul.

Jag springer ett par gånger i veckan. Jag har lite funderingar på att anmäla mig till Göteborgsvarvet 2011. Kanske jag börjar att blogga om den utmaningen också.


Kommentarer
Postat av: Henrietta Storme

Roligt tema på din blogg!! Här kan man få lite inspiration!

2009-11-23 @ 20:27:42
URL: http://petralinusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0