Lite Julkort

Tyvärr blev det inte så bra bilder på korten. Måste fundera på hur jag skall göra för att de skall bli lite skarpare.
Stämpeln kommer från Stämpelboden, det blårandiga pappret har jag köpt på Claes Ohlsson, det andra kommer jag inte ihåg.

Tomten är en stämpel som kommer från Stämpelboden, det blå prickiga pappret är köpt på Claes ohlsson, God jul stämpeln köpte jag senaste scrapmässan från Pysselmyran. Det andra pappret kommer jag inte ihåg var jag köpt och blomman är inhandlat från kortmakarna.




3 D ark som jag köpt på Panduro, pappret kommer också från panduro.



Återigen stämpeln från stämpelboden och godjul stämpeln från Pysselmyran. Papper från panduro och blomman från kortmakarna



Ängel stämpeln tror jag kommer från Magnolia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0