Var ett tag sedan nu!

Det går mellan gångerna. Har inte skapat så mycket det sista. Har varit mycket kvällsjobb på jobbet. Men nu är jag ledig en vecka och i gårkväll satt jag och tittade runt lite i bloggar. Testade med att vika lite olika kort.


Idag vågade jag mig på att använda lite finare papper. Här är ett resultat, en skjorta, passar bra att ge bort i farsdagspresent.

Pappret köpte jag på mässan från Arkivetdesign (BoBUNNY). Ett blått organzaband till slips, (hittade på nätet hur man knyter en slipsknut), knappar, det fick bli en blå brads, hade ingen brun och en knapp skulle bli för stor till ficklocket.




I lördags var vi en sväng till Borås, vi bodde på hotell och badade i stadsbadet. Barnen tyckte det var jättekul och vill göra om det igen. Tyvärr hann jag inte med att besöka Magnolia, tycker de har så fina stämplar. Det får bli en annan gång. Går ju att beställa på nätet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0