GOTT NYTT ÅR!

Nu är det snart bara en dag kvar på det här året. Tycker det inte var längesedan det var nyårsafton, tycker tiden går så fort.

Julen har varit bra, lugn och skön. Har scrappat en hel del innan jul, några julkort och layouter har det blivit. Jag har desvärre inte bloggat om de ännu eftersom tiden har varit knapp. Fotograferat alstrena har jag gjort men jag glömde min kamera hemma hos mamma och pappa men får den imorgon. Så det blir bilder på alstrena snart hoppas jag.

Nytt år nya utmaningar. I maj skall jag springa Göteborgsvarvet, mitt mål är att göra det på 2½ timma. Just nu känner jag mig inte i form till varvet men jag har 20 veckor på mig så det gäller att ligga i och hålla tummarna att jag inte blir sjuk.

Inom scrapandet har jag som målsättning att jag skall komma i kapp med barnens album, tanken är att de skall vara färdiga till sommaren. Jag har även ett annat projekt under året men som jag inte kan skriva så mycket om eftersom det är en hemlighet.

Jag har tänkt att även vara mer aktiv här på bloggen, funderar på att även skriva om träningen inför Göteborgsvarvet.

GOTT NYTT ÅR alla vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0