Alla hjärtansdag kort

Gjort två allla hjärtansdag kort. Det här med att fira dagen är inget vi gör direkt. Jag skickade bara ett kort till min mamma och min moster. Tycker det är mer barnen som pratar om den här dagen.




Filurstämpel från kortmakarn som jag färglade med pro markers. Hjärtanet fyllde jag även med 3-D lack. Använt min nyinköpta spelbinders och chalkat kanterna. Bokstäverna är QK rollerskate.
Varför ett Tack, jo det blev även ett tackkort. Jag tackade för pengarna jag fick i samband med min födelsedag och för de pengarna köpte jag spelbinders den som är i bild samt en klassisk oval form.



Ett kramkort. Nallen kommer från stämpelboden, den har jag färglagt med akvarell färger. Hjärtanet färglade jag med pro markers och 3-D lack. Duken under nallen är en kaffekoppsduk. Min mamma rensat sina skåp, tror det är hon som har virkat den också. Det är inget jag använder till kaffekopparna utan jag hittade ett annat användningsområde för dem. Texten kram kommer från samma alfabet som ovan QK rollerskate.



Jag dekorerade kortet på insidan också. Använde mig av Tim Holtz mask för första gången. Även de är nyinköpta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0