Julkort

Fyra julkort har blivit gjorda, ligger lite efter med julutmaningen med två julkort per månad, så de här fyra blir för maj och juni månad.



Magnolia stämpel, färglad med Promarker. Ovalerna: spelbinders



Tomte Stämpeln är köpt hos stämpelboden, färglad med Promarker, God julstämpeln köpt hos kortmakaren, färglade stämpeln med Tombow därefter sprayade jag vatten på stämpeln och stämplade på akvarellpapper.



Samma tomteflicka som ovan, godjul stämpel som ovan men embossade den denna gången.



De sjungande snögubbarna kommer jag tyvärr inte ihåg var jag köpte. Bakgrundspappret har jag gjort själv. Färgat in med dristess därefter stämplat med snöflingor men vit stämpelfärg. QK alfabet, glitterpapper som jag stansat ut kanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0