Ett tag sedan

Ja tiden går fort och jag har fullt upp. Snart har barnen sommarlov och det skall bli härligt. Aktiviteter och annat runt omkring börjar nu ta slut det är lite kvar innan det blir sommarlov, jag har inte semester förrän vecka 28 men det är ändå skönt när inte eftermiddagarna och kvällarna är uppbokade av massor med aktiviteter.

Har anmält mig nu till nästa års Göteborgsvarv, har som utmaning att komma runt det på dryga 2 timmar max 2½ timme.

Det har inte blivit så mycket pysslande, har gjort lite kort men har tyvärr hunnit ge bort dem innan jag tog kort på dem men ett morsdagskort hann jag ta kort på innan jag skickade iväg det.

Har laddat ner photoscape, nu kan jag göra ansikten suddiga på mina layouter, det känns bra.

Här har jag provat mitt program, ja kortet i sig är ju inte så jättebra men ändå.



En enkel layout inte så mycket att säga om den.

Kommentarer
Postat av: Caisa

Såg i ett ruggigt gammalt inlägg på Svensk scrapbooking att du var sugen på scrap träffar. Jag träffades någon gång i månaden med några tjejer vi redbergs platsen men i vintras flyttade vi till jonsered och jag får starta om på nykula. Poppa gärna förbi i bloggen eller på mail.

2010-07-16 @ 18:01:34
URL: http://zopikas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0