Layout

En layout som jag skapade i går utifrån en skiss från Veckans skiss skiss nummer 12.

Så här blev min tolkning.



Ljusgult cardstock i botten. Cirkeln är utklippt ur ett papper som jag för längesedan köpt på Clas Ohlsson. Stämplat tre cirklar i det vänstra hörnet, färgen är så ljus så det syns inte så bra på bilden. Bokstäverna blev ett hopp plock av det jag hadde hemma. Pearmaker runt cirkeln och i de tre criklarna. Prickarna ser lite konstiga ut men det beror på att när jag skulle trycka ut kom först ingenting och sedan kom det aldeles för mycket. De rosa prickarna runt cardstocken är inte pearlmaker utan gloss touch (har fått den från något ställe för mycket länge sedan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0