Kort

Ett gratualationskort till min son som fyllde 7 år i april.
Jag stämplade med embossdynan därefter med Utee clear, sedan färgade jag med en stämpel färg med hjälp av en svamp.
Stämplade bilen och färglade med PM pennor, stämpeln fick jag som gåva på Gråboträffen och den kommer från Stämpelboden.





Det här kortet gjorde jag under maran i Floda. Stämpeln med fåglarna kommer från Penny black och är färglagd med PM, jag har även lagt lite distressfärg i bakgrunden på det stämplade motivet. Kortbasen distressade jag, en Tim Holtz mask, grattis har jag stämplat, stämplarna fick jag låna av Karin som satt mitt emot mig under maran.

Är inte jättenöjd med kortet, ser det mer som ett expriment, tanken var att det skulle vara Tim Holz inspirerat men fick inte till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0