Varit dålig

I fredags och lördags blev det inget gjort, jag har varit trött och dålig. Simmade med dottern i fredagskväll efter det blev jag väldigt trött och i går hade jag lite feber och ont i kroppen. Men jag var ändå såpass bra att vi fick ordning på förrådet. Nu kan vi äntligen komma in i förrådet. Det är så skönt när man fått lite ordning.

Idag gjorde jag fyra julkort som kompensation för fredagen och lördagen. Jag har en del kort att göra eftersom jag har skänkt bort nästan hälften av de jag gjort under året.


     

På alla fyra korten har jag använt inkidos papper. Det första kortet har jag även användt papper från spillbitslådan och figurerna är något jag hittade i gömmorna. De andra tre kommer bilderna från ett klippark.

Bilderna är inte jättebra, vet inte varför det skall blänka så. Har ni några tips så skriv det.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du är bättre nu. Fina kort!

Jag får sådana blänk när jag använder blixten. Bäst är att ta utomhus, men det blir ju mörkt så tidigt så här års. Har man bra belysning i rummet, så kan man prova utan blixt. Kolla bara om färgerna ändrar sig för mycket.

Vi hörs Marie

2010-11-22 @ 21:05:48
URL: http://scrappyzzelochmat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0